Skøn Sankt Hans aften!

24. juni 2020 07:34 , af Mogens Stokholm

Leon havde besluttet at i år skulle vi holde Sankt Hans aften i klubben. Vi havde dog ikke slået det op andre steder end på opslags tavlen, da vi var bange for at vi hurtigt kunne blive over 50 deltagere. Men det havde 36 af klubbens medlemmer set, så vi havde en margen på 14 pladser, som jævnligt blev udnyttet af indkomne roere og polospillere.

Vi grillede vores medbragte kød, mens Grethe, Jenny og Leon havde lavet nogle dejlige salater og bagt et herligt brød. Bålet skulle have været ude på vandet, men efter et lille tip fra myndighederne (som dog havde givet ok til det) om at det hurtigt kunne samle mere end det tilladte. Med Leons opfindsomhed og en gammel vaskemaskine tromle fik vi flyttet bålet ind i gården.

Da bålet var tændt sang vi Midsommervisen i begge udgaver. En super hyggelig aften.

Et stort tak til Leon, Grethe og Jenny.