Sikken en start på rundbane.

1. maj 2019 21:13 , af Mogens Stokholm

Mindst 30 neptunesere trodsede 1. majs blæsevejr og stillede til start i årets første rundbane/handicap løb. Heldigvis kom vinden fra vest, bølgerne var ikke specielt store, men der skulle holdes godt fast i pagajen. Jette og Jenny har taget tjansen som tidstagere og Claus R har meldt som motorbåds kaptajn, så vi har redningsbåd ude. Claus kan ikke klare det alene, så i dag var Maja med som matros. Vi håber at der fremover vil være andre, der stiller op som matros om onsdagen.

Bagefter var der dejlig varme i saunaen og masser af liv i klubstuen. Vi glæder os allerede til næste onsdag. Og der er plads til mange flere, så kom frisk.

Mandag og tirsdag startede begynderkurserne i klubben. Og det er kommet redaktionen for øre, at vi mandag havde to instruktørs kæntringer, Vi takker Henrik og Bjarne for at “gå forrest”.