Så skal vi ro årets sidste handicap!

9. september 2019 18:47 , af Mogens Stokholm

Selvom det kan være svært at acceptere det, så er sommeren ved at nå en slutning. Det betyder også at sommerens onsdags dyster på vandet er ved at være ved vejs ende. På onsdag den 11 september ror vi årets sidste handicapløb. Selv om vejrguderne ikke har lovet det bedste vejr, så synes jeg, at så mange som muliugt skal kommer ned og være med. Grillen bliver tændt, så husk noget kød og at skrive dig på salatlisten, om du vil have glæde af det fælles salatbord.

Der skal lyde en stor tak til alle, der har hjulpet til hen over sommeren med tidstagning, tidsudregning, motorbådssejllads, grill tænding og salatbord. Og vi glæder os allerede til næste sommer.

Nu er det jo ikke sådan at klubben på nogen måde lukker, bare fordi det bliver lidt mørkere og køligere. Der kan stadig sagtens roes, vandet er stadig lunt og der er stadig løb tilbage rundt i landet skulle man have lyst. Og så lad os prøve at se, om ikke vi kan holde onsdagen kørende som klubaften vinteren over.