Opstart af handicap 24. juni!

17. juni 2020 16:35 , af Mogens Stokholm

Der arbejdes benhårdt i kulissen, for at vi kan få en opstart af vores handicaproning onsdag den 24. juni. Leon og Bjarne har bundmalet vores fine båd og gjort den sejl klar. Bøjerne til banen er fundet frem og planen er at få lagt dem ud i weekenden.

Leon har desuden kontakt til Axel om pointudregning og startlister. Og med andre af klubbens medlemmer om tidstagning. På forhånd en stor tak til jer alle. Der forventes fælles start første gang kl. 18.30.

Polle har gjort grillen ren så den er klar til eventuel fællesspisning efter vanlige principper.

For at vi kan komme tilbage til normale vilkår, skal vi bede alle om at være med til at overholde de hygiejneregler vi er underlagt just nu. Afpritning, afstand og max medlemmer i de forskellige afsnit af klubben. Og sidst men ikke mindst, så må vi max være 50 medlemmer i klubbens område samtidigt.