Onsdagsroning starter onsdag den 2. maj!

23. april 2018 20:11 , af Mogens Stokholm

Nu er det sikkert og vist. Sommeren har sendt en hilsen i den forgangne weekend og der har været god aktivitet i klubben. Og onsdag den 2. maj starter vi så sæsonens onsdags roning med fællesstart kl 18.30. Om vi ror rundbane og senere på sommeren handicap eller samme distance hele sommeren, er ikke klart for redaktionen. Men uanset hvad så går starten klokken 18:30 første gang. Axel har lovet, at han vil tage tid og vi beder til at nogen vil assistere ham og at nogen vil sejle motorbåden.

Og husk uanset hvilket koncept, der skal roes i år, så kan vi alle være med. Som sagt er der fælles start første gang, men derefter starter forskudt, styret af vores tid. Langomste roer starter først og hurtigste starter sidst.

Men roning er kun del af onsdagsroningen. Når vi er færdige på vandet, hygger vi iklubben. Frem til juni står den på kaffe og skulle nogen have lyst, så er hjemmebagt brød altid dejligt. Og så håber og tror redaktionen jo på, at vi igen skal have gang i grillen fra en gang i juni og sommeren over. Mere om det når vi nærmer os.

Så kom og vær med og lad os få onsdagen til at blive den fedeste aften i klubben.