Onsdags grill og salatbord.

30. maj 2019 08:25 , af Mogens Stokholm

Juni nærmer sig og det er tid til onsdagssalat og grillmad. Første gang er nu på onsdag den 5. juni, hvor det også er valgdag og grundlovsdag. Polle og Peter starter grillen efter vi har været på vandet og du skal selv medbringe det kød du vil grille. Til kødet laver vi et fælles salatbord og igen i år, lader vi det være op til jer at købe ind til, samt lave salaten, mens klubben står for udgifterne.

Så….

• Skriv dig på listen hvilken dag du vil at lave salat (Marianne har taget 5. juni, men kunne måske nok bruge en makker)
  • Skriv dig på listen hvilke dage du er med til spisning (Har du ikke skrevet dig på listen senest om tirsdagen inden 18.00, kan du ikke deltage i salatbordet, da der bliver købt ind efter antallet der har skrevet sig på)
  • Mød op om onsdagen med godt humør