Lidt om hjemmesiden.

30. august 2019 15:24 , af Mogens Stokholm

Jeg vil forsøge, i det min tid tillader det, at gøre vores hjemmeside lidt mere informativ. Jeg arbejder lige nu med at lægge begivenheder ind i “Aktiviteter” feltet, som findes lidt længere nede på siden i højre side. Desværre er det ikke alle arrangementer, jeg husker eller ser, så om du har et arrangement, løb, stævne eller andet som er af almen interesse for klubbens medlemmer, så giv mig lige besked.

I går blev jeg spurgt om hvorfor jeg ikke havde lagt en information ud på hjemmesiden. Måske andre føler det samme. Men det tager faktisk en del tid at lave dette arbejde og jeg gør det når jeg har en ledig stund. Men jeg jeg har ikke tid til at sidde og gennemgå alle resultatlister og stævner, for at se om der skulle være noget af interesse til hjemmesiden. Desværre 😉. Så I må sende det til mig. Og selv her kan det knibe med tid, for jeg har fået tilsendt mails, hvor jeg kun lige har fået lagt minimum af info ud.

I kan også sende det til Kurt, der også skriver nyheder på vores hjemmeside.