Klubmesterskaber søndag den 5. august!

26. juli 2018 08:44 , af Mogens Stokholm

Traditionen tro afholder vi klubmesterskaber søndag den 5. august. Her dyster vi mod hinanden på forskellige distancer. Det foregår under hyggelige omstændigheder, hvor det gælder lige så meget om at være med, som om at komme først. Ud over den direkte kajakdyst, er der også en eller flere konkurrencer af en lidt mere spektakuler art, så som K2 mix, hvor holdene sættes ved lodtrækning eller kajakroning uden pagaj eller noget helt tredje. Det er rigtigt sjovt for deltagerne og vældigt underholdende for tilskuerne.

Desværre er der ikke specielt mange der har tilmeldt sig endnu, men det er ikke for sent. Man kan tilmelde sig på opslagstavlen i klubben frem til og med på onsdag den 1. august. Og LAD DIG NU IKKE AFSKRÆKKE AF AT DER STÅR KONKURRENCE, for dette er lavet under så hyggelige former at alle kan være med. Lad os gøre det til en rigtig klubdag.