Jaaaa! Så er onsdagsbanen klar!

28. april 2018 15:51 , af Mogens Stokholm

Ingenting kommer af sig selv og det gør vores onsdagbane heller ikke. Bjarne har med god hjælp fra Flemming, lagt bøjer ud i dag. Bjarne forsøgte sig faktisk allerede Stor Bededag, men der var hverken kæder eller betonklodser, så projektet blev udskudt en dag. Heldigvis havde Morten fået motorbåds motoren fikset, så de ikke skulle svømme ud med bøjerne.

Vejrudsigten for onsdag (omend der er 4 dage til) viser 3 m/s fra sydvest. Det regner vi med holder og så kan vi ikke få en bedre start på årets onsdagsroningen, hvor ALLE kan være. Der er fælles start på onsdag og starten går klokken 18:30 præcis. Vi vil opfodre så mange af klubbens medlemmer til at komme og være med. Det er ret hyggeligt. Onsdag formoder redaktionen også, at det bliver afklaret, hvor mange runder vi skal ro denne sæson.

Sidst men ikke mindst en stor tak til Bjarne, Flemming og Morten, for det arbejde I har gjort.

Vi ses på onsdag!