Godt Nytår

31. december 2023 15:00 , af Kurt Næsby

Også i år var mange (69) mødt op for at ønske hinanden godt nytår. En rigtig god tradition, der viser at klublivet betyder meget for rigtig mange af os.

Juniorerne var mødt op, for at få årets sidste træning. Der blev spillet højt musik, og gået til den i øvelserne. Dejligt at se at så mange juniorer og deres forældre deltog. En flok lidt ældre trænede også, her blev der sat max i bænkpres, roet på romaskiner - den heftige trænings aktivitet er inspirerende for os alle. Nogle af os, dog med mindre intensitet, afbrudt af en kop kaffe og en god snak.

Kl 12 ønskede vi alle hinanden et godt nytår.

Hvorefter 500 km pokalen fandt sin ejermand, 23 roerer havde roet 500 km eller mere. Per Christiansen blev trukket ud som vinder, med sine 1.700 km indtager han andenpladsen på årets rostatistik.

Pokalerne for årets handicap løb blev også uddelt.  Lotte Merkelsen og Henrik Juul Wallin blev vindere af hhv dame og herre pokalen.

Tak til alle som har været med til at give liv i klubben i årets løb. Uden jer ingen klub. Det er aktiviteterne og samværet, der gør at Neptun får liv. Med ønsket om, at vi også i 2024 får mange gode timer i hinandens selskab, ønskes alle et rigtig godt nytår. Vi ses i 2024.