Godt gang i onsdags klubaften!

1. juli 2020 21:05 , af Mogens Stokholm

På 2. onsdags handicap var vejret nær perfekt. Sol, en jævn vind fra vest og ingen bølger. Temperaturen var ikke specielt høj, hvilket betød at vi slap for mange af sommerens badegæster og motorbåde. 19 både var mødt til start, der i blandt Bertram som kun har roet 5-6 gange. Dejligt at se. Bjarne styrede tidtagningen med endnu et af vores nye medlemmer Sara, der også har leveret dagens billede.

Vores tur K4 blev også observeret i høj fart på vandet af (tror jeg) 4 veltrænet polospillere i bar overkrop. Vi må have lokket dem over i kap K4'eren, så får vi fart at se 💪🏻.

Grillen var igen tændt og mange havde taget kød og salat med, plus at flere bare blev hængende til en øl eller et glas vin. Alt i alt en dejlig aften.