Fællestur den lørdag den 3. august!

8. juni 2019 10:15 , af Mogens Stokholm

Den blå rute igennem Københavns havn!

Nyd en kajaktur bagom Københavns havn uden at blive udsat for speedbåds bølger og opdag spændende maritime miljøer, som andre normalt ikke ser.

Vi mødes i Neptun kl. 10, pakker både og kører i bil ind til Amager Ro- og Kajakklub (ARK), hvor vi ror fra. De seje kan ro hjem til Neptun (ca. 20 km), mens vi andre vender om og ror tilbage til ARK (ca. 12 km). Der vil under turen være en kaffe pause ved den gamle port ved Holmen, hvor vi vil nyde en croissant og en kop kaffe. Når vi alle er kommet tilbage til Neptun vil støtteforeningen være vært med en saftig hjemmelavet burger, en god grill pølse og en kold øl eller et glas koldt hvidvin. Prisen for denne herlige kajakdag er 50,- kr. for medlemmer af støtteforeningen og det dobbelte for ikke medlemmer.

Skynd dig at skrive dig på tilmeldingslisten på opslagstavlen i klubben. Seneste tilmelding 1. august.