Årets bademester 2021 er fundet!

9. januar 2021 17:48 , af Mogens Stokholm

Går du rundt med en lille drøm om at blive årets bademester 2021 må vi med beklagelse meddele dig, at det er for sent og titlen er taget. I dag den 9. januar begyndte min telefon at reagere, da messenger og sms beskeder begyndte at vælte ind (måske det ikke var helt så voldsomt, men det gør historien bedre). Beskederne drejede sig om at en fra klubbens forsætter hold var kæntret. Vi skal her takke klubbens medlemmer for straks at informere redaktionen.

Og vinderen og dermed 2021 titelhaveren af året bademester 2021 er Morten Iversen. Vi ønsker Morten tillykke med titlen. Som bevis på at Morten er årets bademester vil hans navn blive malet på redningskransen, som hænger i gården. (Vi vil gerne bede dem af klubbens medlemmer, der plejer at tage sig af dette, om at sætte arbejdet i gang). Morten har nu desuden den ære at få lov til løbende at måle vandtemperaturen i Øresund og skrive temperaturen på opslagstavlen i klubben, når vi genåbner.

Og så er vi mange, det nu vil takke dig Morten for at have taget titlen, så vi andre kan ro uden frygt for at blive titelhavere.