Fælles kajaktur for alle den 1. juli 2017

21. maj 2017 09:24 , af Mogens Stokholm

Den blå rute gennem Københavns havn!

Nyd en kajaktur bagom Københavns havn uden at blive udsat for speedbåds bølger og opdag spændende maritime miljøer, som andre normalt ikke ser.

Vi mødes i Neptun kl. 10, pakker både og kører i bil ind til Amager ro og kajakklub, hvor vi roer fra.

De seje kan ro til Neptun, ca. 20 km, men man kan også vende om og ro tilbage til Amager ro og kajakklub, ca. 12 km.

Der vil under turen være en kaffe pause ved den gamle port til holmen, hvor vi vil nyde en croissant og en kop kaffe.

Når vi alle er kommet tilbage til Neptun vil støtteforeningen være vært med en saftig hjemmelavet burger, en god grill pølse og en kold øl eller et koldt glas hvidvin.

Skynd dig at skrive dig på tilmeldingslisten i klubben!

Prisen for denne herlige kajak dag er 50,- kr. for medlemmer af støtteforeningen og det dobbelte for ikke medlemmer.