Delvis nedlukning af kajakklubben i november gældende fra mandag den 26. oktober!

25. oktober 2020 14:24 , af Mogens Stokholm

Kajakklubben lukkes for alle sociale aktiviteter i november måned (gældende fra 26. oktober), men holdes åben for træning og omklædning under følgende regler:

• omklædning og bad er tilladt i forbindelse med roning, løb eller træning i vægttræningslokalet.
  • vægttræningslokalet kan benyttes, men må stadig ikke overstige 5 personer, plus 5 personer i lokalet med bikingcykler og romaskine.
  • vægttræningslokalet benyttes efter “først til mølle” princippet, men tag venligst hensyn til polospillernes faste trænings tider tirsdag/torsdag (17.00 -19:00) og hver anden onsdag (17:00 - 18:30).
  • der må gerne kortvarigt være flere end 10 medlemmer på klubbens område i forbindelse med omklædning/bad og tagen kajakker ud og ind af bådhallen, da dette ikke anses som en forsamling.
  • da bestyrelsen ikke ser klubben som et offentligt tilgængeligt sted, vurderer bestyrelsen på nuværende tidspunkt, at det ikke er nødvendigt at bære mundbind i klubben.
  • bestyrelsen opfordrer til at man laver gå/løbe/ro grupper, inviterer nyere medlemmer med og mødes på denne måde i stedet.
  • der indskærpes til alle klubbens medlemmer, at være ekstra opmærksom på afspritning og afstand i den komne tid.

Som sagt ingen sociale aktiviteter i klubben i november. Dvs ingen klubaften, ingen løbe lørdag, ingen kaffeslabberas, osv (kom, klæd om, træn, bad, kør hjem). Bestyrelsen vil løbende holde klubbens medlemmer orienteret, efterhånden som Corona smittetrykket udvikler (eller afvikler) sig.

Sidst men ikke mindst så pas godt jer selv og hiananden!