Sølv og Bronze

26. maj 2019 19:26 , af Kurt Næsby

De danske roere, viste vejen, da de kæmpede om pladseringer og medaljer ved World Cup i Poznan. Og i Neptun har vi forstået, at kun sejren tæller - og så selvfølgelig at være med.

Støtteforeningen havde arrangeret en tur til Middelfart og 9 roere fra Neptun deltog i Fænø rundt. Det er endnu ikke lykkedes os at få et interview med deltagerne, men med 7 m/s fra vest, har det ikke været en søndagsudflugt. Neptuns roere viste deres styrke. Alle 9 kom fint igennem løbet, og blandede sig også i kampen om podiepladserne. Vipse kom ind på en 3. plads. Marianne på en 2. plads, mens Karen og Henning kom ind på en 1. plads i Mix. Et super godt initiativ af Støtteforeningen.

Poloholdene har også været i kamp i denne weekend.

Rygterne siger at 2 divisionsholdet vandt alle deres kampe i dag.

Ligaholdet vandt 3 kampe, spillede 1 uafgjort og tabte den sidste kamp mod Silkeborg. Men når man læser Antons opdatering, så er drengene ikke tilfredse med det nederlag. Der er lagt op til hård træning i de næste uger, så holdet ved DT3 sikrer sig en sejr over Silkeborg.

Også juniorerne vandt deres kampe med en målscore på 28-1. De spillede dog kun to kampe, da modstanderen ikke mødte op til sidste kamp.

Jeg har tilladt mig at tillægge indlægget lidt billeder, inklusiv lidt fra i handicap ronining i ondags, hvor der blæste en god vind (Mogens)