Så er vi i gang!

3. maj 2018 19:41 , af Mogens Stokholm

Det er så resultatlisten fra årets første rundbane roning i onsdag. I alt deltog 26 i 17 kajakker, hvor det var dejligt at se at K4'eren var med. Vejret var acceptabelt omend der var en frisk vind fra syd. En enkelt var i vandet, men fik en makker redning af Ulrich. Det var godt at se, at vi passer på hinanden.

Nu glæder vi os til at forhåbentlig endnu flere kommer ned og deltager de kommende onsdage. Det er faktisk ret hyggeligt. Efter roning var der samråd i klubstuen om hvilke regler vi ønsker at ro efter denne sæson. Desværre var jeg kun med med et halv øre, men mener at vi blev enige om at ro efter de gamle regler. Det blev jeg så heller ikke klogere af, da jeg ikke ved hvilke regler, der er de gamle og hvilke der er de nye.

Udover onsdagens arrangement fik vi forsætter holdet på vandet i mandags. Godt nok startede de i havnen, da det havde blæst meget i løbet af dagen, men vinden flovede dog så meget at alle roede uden om havnen tilbage til klubben. Nu håber vi at flere af jer der deltager om mandagen også vil komme og hygge med om onsdagen. Og da også gerne deltage på vandet.

Tirsdag lykkes det også at få årets begyndere på vandet. Den dag havde det også blæst kraftigt, men det lagde sig også inden aftenen.