Opdatering - Neptun og Coronavirus

17. marts 2020 21:14 , af Maja Zimmermann

Kære Neptunesere

I forlængelse af aftenens pressemøde og dagens stramninger for, at afbøde spredning af corona virus, har bestyrelsen set sig nødsadiget til at aflåse klubhuset fra i morgen den 18. marts. Bådskuret vil ind til videre fortsat være tilgængeligt og I opfordres til at bruge det i henhold til de restriktioner der er meldt ud fra regeringen.

Vi har stor forståelse for de udfordringer både lukning af træningslokale og klubhus medfører for hver enkelt af jer, især vores elite- og landsholdsspillere. Vi håber at I igennem jeres trænere og DKF kan finde alternative måder at træne på.

Konkurrence:

Hvordan opretholder du din form i disse nedlukningstider? Motiver dine med Neptunesere. Læg et billede med tilhørende tekst op i vores Facebookgruppe "Kajakklubben Neptun (Gruppen for alle Neptunesere) inden den 30. marts. Del gerne også på Instagram på Kajakklubben Neptun. Det mest motiverende OG det mest kreative opslag belønnes med et gavekort på 500 kr.

Hold afstand og pas godt på hinanden!

Kajakklubben Neptuns bestyrelse