Onsdag aften er grillaften i klubben!

24. maj 2018 20:38 , af Mogens Stokholm

Traditionen tro, så tænder vi grillen onsdag aften efter handicaproning, i sommer månederne.

Konceptet er ret enkelt: Vil man spise med, så skal man skrive sig på sedlen i klubben og selv medbringe sit kød. Klubben betaler for salaten, men vi skal have nogen til at lave den. Der er derfor hængt seddel op i klubben, hvor man kan melde sig på salatholdet en onsdag i løbet af sommeren. En 3 stykker per gang, bør være nok. Find allerede nu en onsdag der passer dig og slå dig sammen med et par andre.

Klubben har desuden investeret i en flot gasgrill ala den der er på billedet, så nu skal vi ikke vente 45 minutter på at grillen bliver varm. Max 10 minutter. Og den er afprøvet. Virker helt perfekt. Vi skal dog nok lægges en femmer pr person pr gang til gas.

Vi starter allerede op på onsdag den 30. maj, så bestyrelsen håber meget på at der er nogen der skriver sig på til denne første salattørn.

Vi ses i klubben!