Nogen skal lave salat til onsdags grill

14. juni 2017 22:39 , af Mogens Stokholm

Så er handicap roning i gang efterfulgt af onsdags grill med salat. Konceptet i år er, at klubben giver salat og tænder grillen og så skal man selv medbringe kød. Betyrelsen har stået for salat tilberedning her de 2 første onsdage og nu er det så vores andres tur. I klubben hænger der seddeler, hvor man kan tilmelde sig spisningen og på selv samme sedler kan man skrive sig på til at lave salat. Desværre er der kun få der har tilmeldt sig den del med at tilberede salat.

Onsdag den 21. juni laver Leon og Grethe salat, men allerede ugen efter er det kun Marianne der har skrevet sig på. Og så er onsdag den 9. august også optaget af Eva, Lars og Mogens.

Skal vi følge op på konceptet og den onsdags hygge, så lykkes det kun om nogen af jer andre ser at få skrevet jer på den "arbejdende" del en af sommerens onsdage. Det vil være synd om ikke det lykkes.

Husk også at tilmelde jer til spisningen fra gang til gang, så dem der laver salat ved hvor mange de skal producere til.