Nøgle ombytning

22. august 2019 14:27 , af Mogens Stokholm

Som skrevet i senste e-mail udsendt til alle klubbens medlemmer, så har vi påbegyndt udskiftningen af nøgler til klubben. På billede ses den nye nøgle sammen med den gamle. Og som tidligere informeret, så vil der være en overgangsperiode, hvor nogle porte/døre vil have nye system og andre det gamle. Vi taler kun om få uger og så vil det kun være den nye nøgle der kan bruges.

Muligheder for udlevering af ny nøgle:

• Fredag den 23. august fra kl 17 og en time frem, er Kim nede i klubben for at træne. Maja har sagt, at hun vil give ham nogle nøgler med, som han kan udlevere.
  • Onsdag den 28. august mellem 17 og 18 vil der være mulighed for udlevering.
  • Desuden har Lars Cassias, Maja og jeg (Lille Mogens) nøgler i tasken, så man kan få udleveret en om man møder os i klubben.
  • Og vi vil løbende oplyse om kommende muligheder.

Husk at det koster 150,- kr at købe en nøgle, om du ikke tidligere har haft nøgle. Har du købt og er i besidelse af den gamle nøgle, koster det ikke noget af få den nye.