Neptuns U21 landsholds polo spiller beretter:

19. juli 2018 19:46 , af Niels Thorborg

Vi Kristian Müller Kleist, Niels Thorborg og Anton Søe, er nu taget afsted til dette års VM i Canada. Turen startede til d. 18 juli og slutter d. 6 august.

Dette år har været/bliver exceptionelt dyrt da vi har arbejdet ekstra hårdt til at nå vores absolutte bedste form og kan yde vore bedste til det afgørende stævne i Canada.

Året startede med det første stævne i Holland, i byen Helmund d. 14-15 april. Her spillede drengene imod nogen af de bedste klubhold, samt et par enkelte landshold inklusiv de tyske herre som er tidligere Europa mestre.
Årets andet turnering er ECA 1 i Milano d. 12-13 maj. Her skulle drengene for første gang i år spillede imod nogen af rivalerne fra de tidligere år til EM og VM.  Drengene endte med en 6 plads, desværre endte Kristian Kleist (deres ellers normale topscorer) med at slå sin hånd til en af de første kampe, men drengene fortsatte med at kæmpe uden ham, men efter nogen tætte kampe imod Frankrig og Schweiz, fik det endnu mere blod på tanden.

Den tredje turnering var ECA 2 i Belgien d.  23-24 juni, hvor drengene endte på en ærgerlig 7. Plads, efter at de lige akkurat desværre røg ud af topspillet men vandt bund spillet med stil!

Den sidste turnering på året inden VM, var turneringer Deventer Cup, i Holland. En spænende turnering med en masse gode hold, dog var fokus ved denne turnering af finde hinanden 100%  som hold, og fin justere de sidste ting på banen.

Vi er nu landet i Welland, Canada, hvor vi er påbegyndt vores sidste træningsfase, som hold.

Vi gør alt i vores magt til at være 110% klar til VM start, for at vise alle der hjemme i klubben, familier og venner, samt alle de medrejsende herover, at vi kæmper for dem også.

Mvh. Anton, Kristian & Niels