Idrætsleder mangler

1. juni 2017 00:03 , af Tim Wohlgemuth Hemmingsen

GENOPSLAG. NU SKAL DER TIL AT SKE NOGET:

Opråb fra bestyrelsen: Idrætsleder mangler

Klubben står stadigvæk i den situation at den mangler en idrætsleder. Indtil videre overtager den nuværende bestyrelse en lang række af opgaverne, men det er langt fra optimalt, og det kan nok ikke undgå at få en indvirkning på alle de opgaver som en idrætsleder normalt tager sig af.

...

Men hvad er det så en idrætsleder skal lave. Læs videre nedenfor:

* Klubmesterskab dato og arrangement

* Dato for familiedag, med fælles spisning (Prøv dit barns sport)

* Ansøgninger til Tårnby Kommune (gymnastiksal/svømmehal), sker online. Jeg har koden I kan få af mig.

* Pokaler (fordeling og gravering)

* Hjælpe med at finde trænere (AKUT, vi er pt. kun 5 personer, for lidt da vi gerne skal være 4 trænere pr. træningspas) Lige nu er vi 5 trænere, hvor vi alle kun kan 1 gang om ugen: Dvs. 5 ekstra ville være fantastisk, så er der også tid til at holde fri.

* Følge op på træneruddannelse til de trænere der ønsker det

* Stævne tilmelding

* Sommerskole uge 27 + uge 31, hjælpe med at finde trænere til disse uger. Der er 3-4 personer der har meldt sig. Det er mandag – onsdag kl. 10-14

Vi håber snart at der er en der melder sig: bestyrelse@kajakklubbenneptun.dk