Frigivelse af vores nye roere!

24. juni 2017 19:08 , af Mogens Stokholm

I dag den 24. juni 2017 var dagen, hvor vores nye friske klubkammerater fra begynderholdet, skulle frigives. Det forgik under kyndig vejledning af nogle af vores super instruktører, der har fulgt dem fra start og oplært dem i kajakroningens ædle kunst. Traditionen tro var vejret ikke specielt godt og med en vand temperatur rundt de 16 grader, var det nok lidt af en blandet fornøjelse at fuldføre svømmeprøven. Efter at have fået lidt varme tilbage i kroppen og en våddragt på, var det i baljen igen for at bestå æntrings prøven.

Det hele blev påbegyndt med en gang morgenmad i klubben og afsluttet med en formodentlig dejlig frokost. En stor tak til instruktørerne for det store arbejde I lægger i at oplære vores nye medlemmer!

Og til alle os andre: Tag godt imod de nyudklægget kajakroere og klubkammerater. Hils, fortæl hvad I hedder og hjælp dem til rette i klubben.

Og til jer nye: Bland jer, snak med og vær ikke bange for at spørge. Vi glæder os til at dele vores sport med jer!

Af redaktionen ukendte årsager (og vi ville ikke spørge) gennemførte Flemming også en svømmeprøve......