Nyt medlem

Velkommen til Kajakklubben Neptun!

Kajakklubben Neptun er en aktiv kajakklub i Kastrup på Amager i Tårnby Kommune. Klubben tilbyder en lang række af aktiviteter for alle aldre indenfor almindelig kajakroning (tur og kap kajak), elite kajakroning og kajakpolo.
Neptun drives af frivillige og engagerede medlemmer, der formår at kombinere sport og sportslige aktiviteter med et godt socialt samvær. Således er klubben i dag en velfungerende kajakklub med over 200 aktive medlemmer.
Vi glæder os til at se dig i klubben!

Nye Medlemmer

Børn og Unge
Unge under 18 år optages løbende i klubben. Vi tilbyder både kajakroning og at spille kajak polo. Du har mulighed for at deltage i træningen et par gange, inden indmeldelse i klubben, så du lige kan prøve, om sporten er noget for dig.
Voksne med IPP2 bevis
Kajakklubben Neptun optager medlemmer, der har bestået et IPPs kursus i tur/kap kajak. Benyt faneblad indmeldelse. Hvis du ønsker at besøge klubben eller har spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte klubbens bestyrelse.
Voksne uden IPP2 bevis
Vores erfaring er, at du får mest glæde af, at ro kajak, når du har lært grundlæggende færdigheder. Derfor tilbyder klubben hvert år et grundkursus for nye kajakroere. Klubbens kursus består af ti kursusaftener i maj og juni måned. Inden afholdelse af kursus, inviterer vi til en informationsaften, hvor vi fortæller mere om klubben og kurset. Alle på venteliste inviteres med til informationsaftenen, benyt formularen på faneblad Grundkursus.
Kontingent
Kontingent opkræves hvert halvår.
Voksne 175 kroner per måned
Ungdom 125 kroner per måned
Passive 250 kroner per år
Grundkursus 2.800 kroner incl et års kontingent
Overgang fra aktiv til passiv kan kun ske i perioden 1. oktober til 31. januar og kun hvis man ikke er i restance. Kontigent opkrævet for 2. halvår, skal altså være betalt.
For mere information, kan du kontakte en af instruktørerne
Kurt Næsby - 28 71 17 36
Martin Christensen - 40 89 75 89